Indianenzoenen traktatie

Nog even rust voor straks, over een uurtje, de verjaardagsstress begint. Zo dadelijk begeef ik mij naar de supermarkt om de benodigdheden voor de volgende traktatie in te slaan, evenals ingrediënten voor de taart, koffie, thee, hapjes en andersoortig verjaardagsgoed voor morgen.
Van dit laatste moment van rust maakte ik dankbaar gebruik om foto's van de afgelopen jaren eens langs te lopen. Toen kwam ik daar een traktatie tegen van 2 jaar terug. Zo een vrolijke! Ook een waarvan ik aanvankelijk dacht dat het super rap in elkaar te zetten was. Ik had mij even vergist in hoeveel werk het is om 30 indianentooitjes te maken, samen met mijn toen 7 wordende dochter. 
Maar na al dat harde werk van ons beiden hebben we toch een ontzettend vrolijke traktatie neergezet! 
Ik krijg stiekemaan al heel veel zin in morgen.. <3



Follow my blog with Bloglovin


Reacties

Populaire posts