Patroon Isa van Bel'Etoile

In de korte tijd dat ik nu een naaimachine hanteer, kom ik op veel mijlpalen. Logisch ook, want als je pas begint, doe je alles voor het eerst. Gisteren heb ik voor het eerst een pdf-patroon gekocht. Al wel eerder had ik gratis patroontjes gedownload, en ook eerder heb ik tijdschriften gekocht (diverse knippies) en boeken aangeschaft (SVDHZ 1 & 3, en Allemaal rokjes). Maar dus niet eerder op deze manier. En wel ook nog eens op de dag dat het patroon uitgegeven werd! Ik was dolverrukt.

Allereerst, ik was al geruime tijd opzoek naar een patroon voor een sweaterjurk voor mijn dames. Die zit hier dus bij, hoera! Verder naai ik dolgraag truien/sweaters/hoodies, omdat naja, geen idee waarom. Ik zie gewoon in elke stof een trui. Verder heb ik 4 dames in de maten 80/86 tot 152. Die lopen dus best een eind uit elkaar. 

Dan zijn jullie vast benieuwd wie mij zo ver heeft gekregen dan plots de portemonnee te trekken.. Welnu, ik was verzot geraakt aan de Isa sweater, jurk & top van Bel'Etoile. De maten van dit patroon lopen precies van 80 tot 158. Hoe gelukkig is dat nu toch! Ik was in ene keer klaar voor alle dames, en dan ook nog eens met verschillende kledingstukken. Veelzijdiger wordt het toch niet.. Dus ik was al voorzichtig aan het kijken op de site. En toen zag ik daar staan dat ook nog eens voor 1 april bestelt, er een damespatroon bij gedaan wordt. Ah! Ik had mij precies vorige week voorgenomen ook eens iets voor mijzelf te maken. Dat was de doorslag. En nog geen 20 sec later had ik besteld, overgemaakt en zat ik elke 2 minuten mijn inbox te refreshen. Hoe lang zou een overschrijving naar BelgiĆ« duren.. Nou dat bleek dus super snel te gaan. Dezelfde middag was alles al rond en had ik de mail binnen. Ik ga zo direct maar eens patronen plakken en bekijken hoeveel stof ik nodig heb voor eh.. mij? Een sweaterjurk voor dochter 1/2/3/4? Ahhhh keuzes! Wat denken jullie?


Deze foto komt van Bel'Etoile! Niet mijn creaties dus :) 

Bloglovin

Reacties

Populaire posts